Кожен третій клієнт «Житомиргаз Збуту» користується онлайн сервісами Особистого кабінету

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Щомісяця кількість споживачів газу в області, які обирають онлайн послуги збільшується. Наразі на Житомирщині кожен третій клієнт ТОВ «Житомиргаз Збуту» використовує Особистий кабінет для керування своїм газовим рахунком.

На сайті постачальника в електронному Особистому кабінеті вже зареєструвалося понад 120 тисяч споживачів. Важливо знати, що користуватися цим сервісом може кожен клієнт «Житомиргаз Збуту», на чиє ім’я відкритий особистий рахунок.

Які переваги отримує споживач?

Зареєстровані споживачі Особистого кабінету з легкістю можуть:

  • дізнатись тариф на газ;
  • перевірити поточний баланс;
  • внести показання лічильника;
  • заплатити за газ прямо з кабінету в режимі онлайн;
  • переглянути свою історію платежів і нараховану субсидію;
  • роздрукувати платіжну квитанцію.

Нагадаємо, що кожен споживач газу може зробити власний вклад у збереження лісів. Для цього лише потрібно обрати опцію «Мені не потрібен рахунок у паперовому вигляді» в Особистому кабінеті на сайті 104.ua.

Як зареєструватись в Особистому кабінеті?

  1. Необхідно зайти на сайт https://ztgaszbut.104.ua/ua/ та натиснути на «Зареєструватися на сайті».
  2. Далі ознайомитися із загальною інформацією щодо реєстрації та Інструкцією.
  3. Після натиснути «Продовжити» і у новому вікні ознайомитися з угодою щодо збору та обробки персональних даних.
  4. Зазначити номер особового рахунку, суму останнього платежу за газ (або номер лічильника), номер телефону та діючу адресу електронної пошти.

Додаткові можливості для користувачів Особистого кабінету

 

Кожен клієнт ТОВ «Житомиргаз Збуту» може отримати консультацію спеціаліста лише натиснувши на віконце «Поставити питання». Далі потрібно вибрати в меню потрібну проблематику (або через пункт «Інше» вказати своє питання) та відправити ваше звернення. Відповідь з’явиться у вашому Особистому кабінеті, та надійде на вашу електронну адресу.

 

Також в Особистому кабінеті можна замовити дзвінок від оператора кол-центру. Віконце «Зателефонуйте мені» знаходиться в нижній частині екрану. Всі необхідні дані для дзвінка система підтягне автоматично. Якщо ж ви хочете аби оператор зателефонував на інший номер, вкажіть його при створенні заявки.

Залишити відповідь